[two_third]

Gyakran ismételt kérdések

(az ikonokra kattintva látható a válasz)

[progress_bar value=”100″ direction=”right” size=”small” style=”simple” bg_color=”#e8e8e8″]

[/progress_bar]

[toggle title=”Mi az FHB Életjáradék Zrt. új neve, címe és elérhetősége?”  icon=”question-sign”]

Név:          NET Életjáradék Zrt.

Cím:         1122 Budapest, Városmajor u.12-14.

Telefon:   06-1/690-1962, 06-1/690-1963

Email:      info@neteletjaradek.hu

[/toggle]

[toggle title=”A tulajdonosváltás jelent-e változást az eddigi ellátás ill. szolgáltatás tekintetében?” icon=”question-sign”]

Nem semmilyen változás nincs, a meglevő szerződésekben leírtaknak megfelelően jár el a társaság.

[/toggle]

[toggle title=”Mit kell tennem ha változott a bankszámlaszámom, amelyre a járadékot kapom?” icon=”question-sign”]

Levélben kell megírni a változást és az új bankszámlaszámmal együtt el kell küldenie a Társaságunknak.

[/toggle]

[toggle title=”Mit kell tennem ha új személyi igazolványom lesz (pl, mert ellopták az irataimat) ?” icon=”question-sign”]

Levélben kell megírni a változást és az új okirat fénymásolatát csatolva hozzá el kell küldenie a Társaságunknak.

[/toggle]

[toggle title=”Mit kell tennem ha a társasház – melyben az életjáradékos lakás található – felújítást tervez ?” icon=”question-sign”]

A társasház közgyűlési jegyzőkönyvét, melyben meghozták (leírták) a felújításról és az egyéb beruházásról hozott határozatot, a közös képviselő eljuttatja a társaság részére.
A Társaságnál a kijelölt munkatárs ellenőrzi a Járadékos életjáradéki szerződését, hogy az adott felújítás/beruházás fizetési kötelezettsége kit terhel.
Amennyiben azt a Járadékszolgáltatónak kell viselnie, úgy azt a jegyzőkönyv szerint (havi szinten vagy egy összegben) átutalásra kerül.
Amennyiben nem a Járadékszolgáltatónak kell ezt fizetnie, írásban tájékoztatjuk a közös képviselőt és a Járadékost is.

[/toggle]

[toggle title=”Mit kell tennem  ha az életjáradéki szerződésben szerződött felek valamelyik tagja elhalálozott?” icon=”question-sign”]

Az elhalálozásról írásban kell értesíteni a Járadékszolgáltatót, csatolni kell a halotti anyakönyvi kivonat másolatát.
Amennyiben az elhalálozás miatt a járadék utalását másik névre és bankszámlaszámra szeretnénk kapni, úgy arról írásban is tájékoztatni kell a Járadékszolgáltatót.

[/toggle]

[toggle title=”Mit kell tenni, ha a Járadékos, vagy Járadékosok elhalálozása esetén?” icon=”question-sign”]

Az elhalálozott személlyel (személyekkel) kapcsolatban álló személynek kell értesíteni (telefonon vagy írásban) a Járadékszolgáltatót az elhalálozásról és az eredeti halotti anyakönyvi kivonatot el kell juttatni a társasághoz.
A további teendőket a Járadékszolgáltató végzi el.

[/toggle]

[toggle title=”Mit kell tennem akkor, ha új meghatalmazást szeretnék adni az ingóságok birtokbavételére? ” icon=”question-sign”]

A Letölthető nyomtatványok közül a nyilatkozatot az “Ingóságok birtokbavételére jogosult személy megjelöléséről” 2 példányban ki kell nyomtatni,  majd ezeket kitöltve, 2 tanúval aláíratva a NET Életjáradék Zrt. részére vissza kell küldeni.

[/toggle]

[toggle title=”Mit kell tenni műszaki meghibásodás esetén ?” icon=”question-sign”]

06-1/690-1963-as telefonszámon be kell jelenteni, majd a kapott tájékoztatás figyelembevételével intézkedni vagy a küldött szakembereket várni a megbeszélt időpontban. Ha a hibaelhárítást helyi szakember végzi, a számlát a Társaságunk nevére és címére kell kiállítani, mely ez első pontban megtalálható.

[/toggle]

[toggle title=”Mit kell  tennem, ha azonnali hibaelhárítást igénylő esemény történik (pl. csőtörés, viharkár stb.) ?” icon=”question-sign”]

Haladéktalanul meg kell szüntetni a veszélyt, szakembert hívni, értesíteni a Járadékszolgáltatót a 06-1/690-1963-as telefonszámon, majd a biztosító szakemberének megérkezéséig óvni a területet, a kárfelmérés érdekeben.  Csak annyira szabad helyreállítani, hogy az eredeti hiba , vagy annak nyoma látható legyen.
A teljes helyreállítás pl. festés, csempézés, vakolás, földvisszatöltés csak a a kárbecslés-felmérés után lehetséges!
Ha a hibaelhárítást helyi szakember végzi, a számlát a Társaságunk nevére és címére kell kiállítani, mely ez első pontban megtalálható.

[/toggle]

 

[/two_third]

[one_third_last]
[box icon=”info” style=”solid”]

Ügyfélszolgálat


1122 Budapest,
Városmajor u.12-14.

a NET Zrt. ügyfélszolgálati irodájában

[/box]

[box icon=”group” style=”solid”]

Elérhetőségünk:


Telefon:
06-1/690-1962,
06-1/690-1963
Könyvelés:
06-1/690-1965
Központi fax:
06-1/690-0035

Ügyfélszolgálati idő:
Hétfő–csütörtök: 8.00–16.00
Péntek: 8.00–14.30

[/box]

[/one_third_last]

[space px=”20″]